By following my heart I came to u, I only forgot to take something back with me. For my thoughts are still with u. Never take someone for granted. Hold the correct person close to ur heart because ur might wake up one day & realize that u've lost a diamond while u were too busy collecting stones.

Tuesday, April 13, 2010

I love u all too !!!!!! :"(
True happiness consists not in da multitude of friends, but in their worth n choice :)
And One loyal friend is worth ten thousand relatives, much less i got 3 of u !
HEART Staecey Khee Shu Ying, Kaellie Khee Feng Guey & Chermaine Yong Mun Yee !! ♥ ♥ ♥
*bear hugs*


Lotsa Love ♥


你们大家最近都还好吗?


有没有发觉到我们大家有多久没有打个电话问候下对方,
就连一封信息都没有...


告诉你们,
最近的我很不开心,
真的真的很不开心...


就觉得自己失去了一些曾经拥有的东西...

我不停的再寻找那个问题,我都找不到。。
一直到刚刚,我翻回我的结婚照,我终于找到了原因,
原来,我对你们已经变得的陌生了..

我最要好的三个好姐妹,我结婚时为我幸福而抱在一起哭的
好姐妹...
最近的我一直都有和别的朋友一起,

但是为什么我就觉得很不一样,不舒服...
有时真得很不开心时想对他们说也都说不出口。
想要打给你们,又好像觉得很贸然。

为什么会变成这个样子了?


可以变会以前那样吗?

凤桂, 我很想念去年你刚从台湾回来的日子,虽然那时候我想是你
人生最低落的时候,但是我们都每天在一起..

淑盈, 我却很想念你还在卖车的时候,因为每天我们每天下午都在
station1晚上就在mamak一起喝茶..

yen, 我最想念你没有做工的时候,我们一起去上课和做很多无聊
的东西,like cake, urut, sing k, manicured....

其实这些都只是在一年前的事而已...

现在有时我出去遇到一些朋友时,

他们都会问我,你和你那三个darling最近都没出来
啊?
很久没有看到你们四个照片咯...
就连有时simon都会问,
你们怎么那么久没有联络了?
为什么那么久就都没有出去了?

原来我们真的很久都没有坐在一起好好的聊天了,
我真的很想念我们以前在一起的日子,
我都知道现在大家各自都有自己的忙了,

大家一个月最少出来聚一聚好吗?
就那么的一次. 好吗?

聊得来的伴对我来说真的是很难找,
更何况是聊的来又能够参的来得好朋友。

或许这只是我吧..
我自认朋友有很多,
但是能让我聊得来的好朋友除了你们三个,
我想一个手可以算完吧...

在这里,
我只想对你们说,原来你们在我的生命里是占据着很大的位
子的..
我爱你们 ! :)

_______________________________

With love,
Chermaine.Y

Seriously, was crying when I read this from darl Cher' :"(
My mind was totally blank & I can't think of anything ~ besides, 3 of u.
Darl, your words really touch me & I'll remember all of these deep in my heart !!
It's really hard to express my feeling to u all
besides, I'll always need u all no matter what & how !
Heart u all always*

Lucky I'm in love w my best friends (:

No comments:

Post a Comment